Hela natten!

Yippi!! Nu har jag fått sova en hel natt i natt . Jonathan somnade vid 21 igår, men vi väckte honom strax efter 22 när vi skulle gå och lägga oss för han hade ingen pyjamas på sig och behövde få blöjan bytt. Men när vi kom upp i sovrummet var han på väg att somna igen så jag la honom i sängen och ja, sen sov han . Ända fram till klockan 5 imorse sov han! Det måste man väl räkna som en hel natts sömn eller?! Och inte nog med det, trodde att han skulle vakna ordentligt då men inte då. Han åt en sväng och sen la jag han i sänge och han somnade igen . Sov nu fram till 7.40 och tro det eller ej men han sover faktiskt igen nu! Det måste bero på att han sov så himla dåligt igår antar jag. Skönt är det i alla fall .

Idag ska jag och Jonathan på babymassage. Det ska bli kul att få träffa lite andra mammor och dessutom få lära sig att massera sitt barn. Blir nog en mysig stund tillsammans .

Kan meddela att även idag skiner solen , så nu blir det till att äta frukost och så ta en ordentlig promenad så här på förmiddagen!

//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0