Hundklubben

I måndags slog jag mitt rekord . Ja, i antalet timmar i streck som jag var på hundklubben . Jag åkte dit vid två först men då tränades det skydd för fullt och jag skulle börja med mitt framåtsändande och det går dåligt att träna skydd och framåtsändande på samma plan, det tar för mycket plats, så jag åkte en sväng till Roger och åkte ner när Peter-polis ringde och sa att han åkte ner. Då var klockan tre . Sen tränade vi och stod i fram till kl halv sex. Då bestämde jag och Peter att vi skulle stå i köket och hjälpa valpkursen så jag stannade kvar och påbörjade köksarbetet medans Peter åkte och hämtade sin sambo. Sen hade vi ju våran grupp med Arne så jag tränade lite själv oxå. Har fått jättebra tips till framåtsändandet av Berit som jag tränade med tidigare på dagen, så detta prövade jag på kvällen sen och det funkar riktigt bra . Tack Berit för tipsen , det blir nog bra när det blir färdigt . Fast Arne gillade inte mitt och Berits träningssätt men jag måste pröva ett tips i taget innan jag provar nåt annat så Tiili inte blir mer förvirrad än vanligt . Oj, nu kom jag nog av mig från ämnet lite. Antalet timmar ja, det blev till slut över 6 timmar. Åkte hem från klubben vid halv tio! Nej, jag är inte klok .

Nu ska bebisen ha mat! //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0