Utvilad

Ännu en god natts sömn . Sovit som en stock i natt och Jonathan vaknade som vanligt vid fem. Sen somnade både han och jag om och sov ända till klockan tjugo i nio! Så himla skönt. Och det kändes som jag behövde det med tanke på allt som hände igår. Men idag känns allt mycket bättre och ska snart ge mig ut i bilen igen. Måste ju upp i sadeln igen så att säga.

Pappa ringde en sväng här förut och kollade läget med oss . Kändes skönt att han ringde och kollade så att allt var okej med oss forfarande. Och jag kan säga att det lilla jag hade ont igår är borta idag så då var det nog ingen fara. Och Jonathan ligger nere i soffan och sover som en stock just nu så det är uppenbarligen ingen fara med honom heller .
Däremot känns det bra att inte hundarna var med igår. För en gångs skull så lämnade jag dem hemma igår. Vet inte varför jag fick för mig att de skulle va hemma men det var dem i alla fall, och det var nog tur för min kära Tiili är ju lite nervös av sig och skulle nog inte klara en sån händelse så bra. Men nu ligger båda hundanra ute i solen och gottar sig .

Nu är min och Rogers mat snart färdig så nu ska jag göra mig iordning för att åka in till stan.
Ska nog ta mig en promenad i solen i stan idag med och bara koppla av. Blir inget städande idag, det orkar jag inte.

See you later //Malin

Kommentarer
Postat av: JB

Hej!

Vad blir det ikväll?

http://vastertorp.blogg.se/1207894357_dagens_frga.html

Ha en trevlig fredag!!!

JB

2008-04-11 @ 12:00:01
URL: http://vastertorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0