Jobbat

Japp, det har jag gjort. Andra dagen idag faktiskt. Chefen ringde häromveckan och sa att det saknades folk och undrade om jag skulle kunna jobba två pass, och eftersom Jonathan inte ammar längre så tyckte jag att det skulle gå bra. Och det har det gjort. Kändes lite konstigt att komma tillbaka till jobbet efter nästan 8 månader, men ändå när man väl var där kändes det inte som jag varit borta mer än en vecka. Konstigt!

Imorgon ska Gösta MH-testas, återkommer om detta imorgon när det är gjort. Nu ska jag sova!

Natti natti//Malin

Kommentarer
Postat av: Sally

Hur gick MH-testet?

2008-08-05 @ 11:32:05
URL: http://rallysally.webblogg.se/
Postat av: Sally

Va roligt! Grattis! :) Idag är det finare väder än igår; lite sol, moln och 21 grader. Men tycker att det är för kallt. HAHA.. gillade när det var 31 grader, som förra veckan! :P Kram

2008-08-06 @ 15:57:09
URL: http://rallysally.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0