Skadeglädje är den enda sanna glädjen!

Ja, det får jag nog säga för jag har nog inte skrattat så mycket på länge som när jag pratade med pappa i telefonen i fredags. Skulle ringa och prata med mamma men hon städade och hade inte tid att prata däremot hade pappa nåt kul att komma med. Han frågade om jag visste vem som krockat på ströget nyligen. Det hade jag inte en aning om. Då uttryckte han sig så här: -En fet blatte i en BMW! Alltså min syrras gubbes bror. Vi och hans familj är så osams som man kan bli, det har jag nog skrivit om i tidigare inlägg, men skit samma. Han är en snorgris som tror han är cool i sin blattelimmo och streetracear och har sig, men nu är det slut med det. Han körde bus på ströget, hann inte bromsa och körde på en bakifrån. Vad som ska tilläggas är att han bara har prövotid på körkortet, så ni kanske förstår vad som händer med det! Som tur var så blev inte någon i bilen han körde på skadade, och inte han heller. Bromssträckan, som syns TYDLIGT på marken, mätte till ungefär 40 meter!! Då har man inte kört i 50 precis! Så nu har vi väl blivit av med en idiot på vägarna i alla fall! Skönt!

Igår var jag, Jonathan och Ulla-Britt på matfestivalen och glodde på folk och åt massa mat. Hon ringde på eftermiddagen och undrade om jag ville följa med, och jag gjorde inget då så vi for iväg. Första matfestivalen för Jonathan blev det. Han var jättetrött med med såååå mycket folk var det inte lätt att somna, han kunde ju missa nåt ;-) Det blev en trevlig kväll i alla fall. Tack Ulla-Britt för det!

//Malin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur kan du med och skriva så där? Är du dum i hela huvudet eller? Om det är någon som ska kallas idiot är det någon från eran familj om inte annat!

Om du vill bli betraktad som mogen tycker jag att du ska be om ursäkt för vad du skrivit och ta bort det där inlägget! Det du skriver är på en femårings nivå...

2008-09-07 @ 14:26:52
Postat av: Anonym

Varför tar du bort kommentarer? Vågar du inte svara?

2008-09-07 @ 15:27:08
Postat av: Malin

Svar: Visst vågar jag visa och svara på mina kommentarer, men jag sitter inte vid datorn 24 timmar om dygnet så jag har inte sett det förräns nu. Om jag skriver på en femårings nivå är väl upp till mig. Jag har rätt att skriva vad jag vill om vem jag vill, så länge jag inte nämner namn på personer som inte går med på att bli nämnda via namn. Kör man streetrace mitt på blanka dagen mitt i stan och dessutom kör på någon så tycker jag att den personen är en idiot, men det är MIN åsikt! Tänker inte be om ursäkt för något jag har skrivit så länge kommentarerna kommer från anonyma skrivare!

2008-09-07 @ 21:53:12
URL: http://smedjebacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0