Volvon är såld

På onsdag får vi säga adjö till våran gamla volvo. Den såldes igår efter att ha varit ute på annons i ca 6 timmar! Inte dåligt det. Och vad som var ännu bättre var att personen som köpte den prutade inte en krona! Känns jättebra! Så nu har vi återigen gjort en kanonaffär vad gäller bilar. Vi köpte en jättebra nyare bil för helt klart rätt pris och vi sålde volvon för, vad vi tror i alla fall, helt rätt pris!

Sitter och väntar på att syrran ska höra av sig nu för vi ska ta oss en tripp till Skövde tänkte vi. Ska kolla efter en bättre väska till Jonathan. Blir nog inte en skötväska som jag tänkt mig från början. Ingela gav mig ett bättre tips om en vanlig ryggsäck som man ställer under vagnen istället. Det går i mycket mer i en sån och den blir betydligt billigare. Nu när Jonathan äter välling så vill jag få med mig hans termos med varmvatten, även om microvågugnen finns nästan överallt så har det hänt att det inte funnits någon då är det bra med en termos med varmvatten! Och termosen går inte i den gamla väskan utan att jag måste lägga den ner och det vågar jag inte riktigt för jag tror inte den håller helt tätt.

Nu kom det ett sms. Det är nog syrran så nu ska vi ge oss av. Men jag återkommer senare idag!//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0