Tack vare Ok/Q8

Ja, det är lite kul när man sitter så här och funderar lite på tillvaron och hur man träffar sina vänner. Speciellt idag då när vi ska åka och titta på valparna på Lyckostaffens kennel. Hade det inte varit för Ok/Q8 i Falköping så hade jag inte träffat Ullis, Tony och Jizza och med andra ord förmodligen inte heller fått kontakt med Lyckostaffens heller. Det var en ganska kul historia faktiskt som blev en början på en trevlig vänskap. 
Var på väg in i min bil på macken när jag såg en liten svart "gris" med sin matte och husse på släp komma gående på mackens gårdsplan. Kunde ju inte undgå och se att det var en liten staffe och nyfiken, eller kanske förveten, som man är var jag ju tvungen att prata lite med dessa människor och sin trevliga hund. Gösta, som då var en liten valp, och Jizza lekte, så gott det gick i koppel på en bensinmack, och vi tvåbeningar pratade, lääänge! Efter det så har vi träffats och umgåtts med våra hundar, både på hemmaplan och på utställningar. Och när Jonathan föddes var heeeela familjen hemma och gratulerade oss. Och dessutom hade jag inte kommit igång med nån hemsida om det inte varit för Ullis. Så, ja, vad säger man. Tack för att ni är så trevliga och vi får väl tacka att Ok/Q8 finns i Falköping, annars hade jag missat dessa trevliga vänner!  
Ska bli så spännande och roligt att ha valp ur samma kull!

Vi ses och hörs!!

//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0