Babycafé

Vi har varit på babycafé idag oxå. Vid tio imorse drog vi iväg in till stan och träffade massa glada och trevliga mammor med sina bebisar! Pratade massa bebis och vid elva var det sångstund där vi både sjöng och dansade! Det var första gången jag var där och det är helt klart nåt jag kommer fortsätta gå på. Det var urmysigt! Jonathan tyckte det var så mysigt så han somnade ;-)
image141
Han är så söt så man bara vill pussa på han hela tiden :-D

Har tagit en ny jämförelsebild oxå och nu börjar han växa ikapp nallen ;-)
image142
Ny soffa har vi inhandlat oxå som Jonathan fick inviga genom sin jämförelsebild!

Som vanligt när jag sätter mig vid datorn för att greja blir lillemannen arg så jag får återkomma senare!

//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0