Helgen

Som ni kanske märkt har jag inte skrivit på hela helgen. Har haft fullt upp. Men nu så kanskej ag kan få till nåt .

I fredags skjutsade jag Ingela så hon fick hämta "sin" lånebil på opel och efter det släppte vi alla hundarna i trädgården så dem fick springa av sig lite. Blev en massa kul bilder!

        

Mycket ationbilder blev det , och superkul hade dem . Humlan och Gösta lekte mest med varandra medans Tiili sprang efter en boll som Mårten kastade, och Kotten, ja, han lekte mest för sig själv . Efter leken var alla törstiga så Ingela hämtade en stor hind som det dracks ur . Sen fick mina hundar sitta i bilen och vi andra gick in.
Som vanligt så var Humlan jätteintresserad av Jonathan så denna gång fick hon komma in i köket och hälsa på honom, och oj vad näjd hon blev .
image106

Sen sa hon inget mer på hela tiden jag var där .


Igår tvättade vi en av våra bilar oxå. Den var rätt skitig!!
image107
Så här såg den ut innan tvätten!
image108
Och så här såg den ut efter! Ingen skillnad va .


Nu måste jag gå och ta hand om mitt kära barn som skriker!

//Malin

Kommentarer
Postat av: Mike

Kan du vara snäll och sluta använda smilisarna från BlogTown?

2008-04-15 @ 23:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0