1 månad...

...har han hunnit bli vår lille Jonathan . Och på "månadsdagen" var vi på BVC och vägde och mätte honom. Han har blivit hela 54 cm lång och väger hela 4010 gram . Han blir stor den lille . Hände en liten olycka den dagen oxå. Precis när jag kom in på vårdcentralen fastnar mitt skosnöre på höger skon i min vänster sko och jag faller som en fura . Jag hade då, som tur var, Jonathan fastspänd i bilstolen så han märkte typ inget, pust. Han vaknade till och gjorde ett gnyende men sa sen inget mer. Sen hade jag skötväskan i vänster hand så jag hade inget att ta emot mig med så jag slog i mitt högerknä rätt bra och landade på brösten . Och kan väl säga att när man har ömma bröst sen innan så är det inte särskilt skönt att få hela sin tyngd på dem . Och nu tror ni givetvis att jag fick hjälp eftersom jag ramlade på ett sjukhus, men det kan jag meddela att det fick jag inte . Väldigt dålig stil då det dessutom var rätt mycket folk i foajén . I dagens läge ska man tydligen inte bry sig om andra människor .

Jonathan har fått en "kompis" oxå!! Den 8/3 födde kompisen Ann-Sofie en flicka, Lovisa . Hon var 52 cm lång och vägde 4175g. Vi gratulerar så hemskt mycket .

Och hundträningen fortsätter! Nu har vi ett KM i lydnad framför oss som jag har tänkt att vi ska va med på , så nu har vi gått tillbaka till lkl 1 igen . Nu satsar jag gärnet på att jag ska vinna!! Heja heja!!

Ha det bäst //Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0