Hushållsarbete

Idag har jag varit hemma hela dagen och pysslat med hushållsarbete . Kanske inte världens roligaste jobb men när man har en överfull tvättkorg med ren tvätt så är man så illa tvungen till slut att göra nåt åt det . Och det har jag gjort idag. Jag har vikt och lagt in all ren tvätt så nu sitter jag här medans Jonathan sover och tar en väl förtjänt paus . Så skönt
Och som synes så har jag ändrat utseende här igen. Inte så mycket mer än att jag bytt bilderna längst upp, men ändock en förändring . Tyckte det blev rätt bra faktiskt

Ska åka in till stan sen och kolla på soffbord med Roger. Vi ska byta både soffbord och soffa, men eftersom en soffa kostar betydligt mer än ett soffbord så börjar vi med bordet . Ska ut och kika på Ikeas hemsida en sväng oxå för att se vad de har att erbjuda . Måste ju jämföra lite .

Sen kan jag inte hålla mig utan måste bara åka en liten sväng ner till klubben och träna i eftermiddag oxå .  Vädret nästan skriker åt mig att gå ut och träna. Det är riktigt toppen här. Solen skiner för fullt och det är 2 plusgrader . Härliga vår kom tillbaka  !! Men som sagt, en sväng till klubben blir det i alla fall. Håller ju på och laddar inför KM:et på lördag

Nu ska jag kolla in soffbord! //Malin 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0