Livet...

...fortsätter ungefär om vanligt. Enda skillnaden är att man har en liten Jonathan med sig hela tiden som i och för sig bestämmer alla tider då, men jag tycker det funkar ganska bra ändå faktiskt . Man kan i och för sig inte räkna med att allt sker på precis utsatta tider i och med att Jonathan ammas och äter då olika länge varje gång och sover i och med det olika länge varje gång med , men jag tycker ändå det är som förut.

Igår till exempel var vi på "långtur" ända till Såtenäs  för att titta på årets första IPO-tävling. Funkade jättebra! Hann till och med träna lite innan jag åkte hem . Inte illa det för att ha en snart en månad gammal bebis på släp .


Måste få skriva av mig lite irritation oxå . Vi kan ta upp diskussionen SBK:s regi igen. Om en klubbmedlem blivit avstängd för att ha slagit sin hund ska väl ingen annan få slå sin hund heller eller?! För att få bort ett aggressivt beteende tror inte jag att det hjälper med våld! Har ingen hört ordspråket "våld leder bara till mera våld"? Tydligen inte i det här fallet. Ena veckan efter den andra "tränas" det med dessa metoder. Går av plan numera då jag inte orkar se en hund få denna behandling . Kan bara säga en sak och det är fy fan alltså!

Kan inte avsluta min blogg med tråkigheter utan måste slänga in nåt roligt oxå . Gösta ska eventuellt bli pappa!! Svarade på en annons där renrasig trevlig staffehane med stamtavla sökes för parning. Kan väl inte stämma bättre på nån annan än på Gösta . Fick ett trevligt mail tillbaka idag som jag svarat på så nu är det bara vänta och se vad tikägaren säger! Håller tummarna!

Var snälla mot era djur...//Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0