Med bebis PÅ magen...

...tränade vi i måndags . Det gick kanon! Det enda som var lite svårt att träna var lydnadsklass etts apportering och språngmarsch . Annars går det fint att ha Jonathan i bärsele på magen och träna med Tiili samtidigt. Tiili bryr sig inget om det, hon är bara glad ATT man tränar . Så ikväll bär det iväg igen tänkte jag. Roger ska till sin bror och kolla på hockey och jag är inte superintresserad av det så jag åker hellre ner till klubben och tränar . Har ju ett KM att vinna .


Har bestämt mig för att omplacera två av mina katter oxå . Känner att tiden de skulle behöva inte finns där och inte kommer att finnas på ett tag heller . Satte ut annonser på Barbie och Edward igår och till min stora förvåning flyttar Edward redan nu på söndag . Trodde inte det skulle va så lätt att omplacera en vuxen bondkatt. Men han har nog sitt supertrevliga temperament att tacka för . Han flyttar till en äldre dam i Skövde som förmodligen kommer att ta till sig denna katt till sitt hjärta . Fick svar på Barbies annons oxå. En uppfödare som haft uppehåll i sitt katteri och som ska ta upp det igen verkade väldigt intresserad av henne . Hon ville ha lite fler bilder på henne så hon får se hur vacker  hon är först innan hon bestämmer sig. Sen har hon närmare 20 mil hit oxå så det är inte bara att åka och kika. Men hon verkade hemskt trevlig så bestämmer hon sig för Barbie är jag övertygad om att hon kommer få det toppen . Den gamla kärringen Duchess får bli kvar. Hon är för tjurskallig för att nån skulle vilja ha henne .


Jag och Roger har äntligen bestämt oss gör att Jonathan ska döpas. Så nu har man ett dop att planera oxå!

Ha det bäst i vårrusket //Malin


Kommentarer
Postat av: Jossan

glad påsk :)

2008-03-22 @ 23:36:24
URL: http://josefineosterqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0