Rena rama...

...snöstormen har det varit idag!! Fick en smärre chock när jag drog upp persiennerna imorse  och såg att det var alldeles vitt . Snacka om väderomslag . Igår var det 8 grader varmt och strålande solsken! En riktigt härlig vårdag! Och idag var det en ruskig vinterdag . Jag som hoppats på att våren verkligen var här. Roger pratade senast igår om att eventuellt sätta på sommardäcken, men som tur var så sitter vinterdäcken fortfarande på . Hade inte varit kul att ge sig ut i snöyran med sommardäck!

Trots ovädret har vi varit på klubben en sväng ikväll . Men min son tyckte tydligen inte vi skulle träna nåt för när vi kom dit så vaknade han och vägrade somna om . Så inte förrän klockan var nästan halv nio, efter två koppar kaffe, en amningsomgång och en våffla med grädde och sylt bestämde han sig äntligen för att somna .  Tyvärr var det bara jag i träninsgruppen, trots bebis, som trotsade vädrets makter och åkte till klubben för att träna . Men då fick jag tillfälle att börja med framåtsändandet. Dessvärre, eller vad man ska säga , så älskar Tiili att leka i snön så det blev inte mycket allvar i den träningen så vi la ner . Satsar på att det är barmark nästa måndag istället .


Nu är det natti natti som gäller...träna lugnt //Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0