Stolta faddrar

Skulle ju kika på soffbord i eftermiddags. Men vi kom väl fram till jag och Roger att vi egentligen inte har några möbelaffärer i Falköping . Vi hade Mio ett tag men de har slagit igen för att flytta till sora metropolen Skövde , och vi har Jysk, om man nu kan kalla det möbelaffär?! Så ja, vad ska man säga? Kan väl säga så mycket i alla fall att vi inte har hittat nåt bord än . Kollade in Ikeas hemsida oxå, men jag vill ha ett bord utan hyllor under och då blev det genast svårt. På Ikea finns det ett enda utan hyllor under och det verkade inte vara nåt att ha med tanke på det otroligt låga priset, 299:-  . Ska man behöva åka land och rike runt för att hitta det perfekta soffbordet  , hoppas verkligen inte det!!

Var sedan en sväng på hundklubben, eller ja, två timmar blev det . Tyvärr, eller vad man ska säga , så blev det inte mycket tränat då det är fullt med snö på planen och denna snö har under dagen tinat lite och när jag nu skulle ge mig ut där så var det givetvis skare på snön och detta gick inte alls ihop med min kära hunds skadade tass . Hon hade väldigt ont av att gå i snön och haltade faktiskt, då har hon ont . Så vi höll oss till den pyttelilla ytan med gräs och tränade ytterst lite fot och en del apportering istället. Sen passade jag på att träna platsliggning ihop med Ulla-Britt och Ross.

 
Som ni ser så ligger dem så lugnt och fint så .


Sen blev det en timmas fika , och lite ammning . Blev så himla kallt när solen gick ner så det gjorde absolut inget att det inte blev mer träning idag faktiskt .
Väl inne i stugan så var båda Jonathans faddrar med, Ingela och Ulla-Britt, och båda Susannorna som är stormförtjusta i Jonathan. Ni kan tänka er hur gargongen blev . Ulla-Britt var mäkta stolt över att vara fadder och bar omkring på han i stugan och när han började skrika tyckte Susan G att han ville komma till henne eftersom han skrek . Ja herre gud vad vi skrattade!! De är så söta allihopa !! Tur att man har såna vänner måste jag säga  . Vad hade jag gjort utan er?      

Nu vet jag vad jag ska göra i alla fall...gå och lägga mig och sova  !!

Natti natti //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0