Underbara väder

Jag är på toppenhumör och detta är tack vare mycket. För det första så är ju vädret på topp och då är det svårt att inte vara glad! Just nu står termometern på ca 19 grader i skuggan! Härligt!
Sen blev jag så peppad av Berit i helgen, och via gästbok och telefon så jag känner mig väldigt glad och positiv inför mitt och Tiilis tränande! Kul att nån mer tycker om min hund och ser vad hon har för kapacitet ;-)
Sen var jag och hämtade min nya soffa och soffbord igår och sånt piggar oxå alltid upp!

Har tränat en hel del sen helgen och det känns riktigt bra. Framåtsändandet funkar fint, det lilla vi har tränat på. Hon går sakta jättebra nu och det räcker med att jag säger sakta och sen behöver jag bara harkla mig lite så håller hon ett bra långsamt tempo! Gött att hon fattar! Sen tränar vi ligg för fullt oxå. Lär om det så hon fäller bakåt som en fällkniv istället för att hon slänger sig ner med frambenen först. Även detta går bra och snart sitter nog även detta. Hon är superduktig min lilla snutta!

Lite tillbakablickar, kan inte tro att hon har varit så liten ;-)
image137
Tiili är 9 veckor på bilderna!
image138
Och så lille Gösta
image139
Gösta är 12 veckor på bilderna!
image140

Nu ska jag ut i det vackra vädret!

På återseende! //Malin

Kommentarer
Postat av: anna

ja visst är det ett trevligt program!

2008-05-07 @ 21:17:42
URL: http://youknowme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0