Framåtsändande

Ulla-Britt körde igenom apell-lydnaden inför KM:et med mig och Tiili idag och det kändes riktigt bra. Vi behöver bara träna positioner inför KM:et nu så kommer det gå kanon!
Sen tränade jag framåtsändande med grupp idag för första gången och det gick oxå sketa bra! Nu såg jag i alla fall att jag inte behöver träna med en riktig grupp så mycket för hon bryr sig inta om vad som står där, kon eller människa spelar ingen roll :-D Fick till och med beröm av våran egen tjurskalle på klubben idag! Även om momentet inte är klart än så tyckte han det var rakt och fint. Kanse lite långt avstånd men annars tyckte han det var bra! Så nu är det bara att ligga i fram till våren och så anmäla sig till högre spår och köra på. Det känns som det kommer gå bra! Han brukar inte vara med mig och Ulla-Britt men det var han idag, han till och med körde ut alla som rökte på altanen, vilket var bra i och för sig då det finns ett styrelsebeslut på att det inte ska rökas på altanen under kursperioden. Så det kändes riktigt skönt att åka från klubben idag :-)

Nu ska jag sova, god natt! //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0