KM del ett

Nu har vi gjort första delen av KM:et. Idag körde vi lydnaden, platsen och budföringen. Lydnaden gick kanon. Hon gick som en klocka och jag är helt klart nöjd! Sen kommer vi till platsen. Hon ligger jättefint, men hunden intill sitter upp och efter en stund reser han sig och går till Tiili. Tiili gillar inte hundar som går på henne så hon blir förbannad och det blir bråk. Då lägger sig en tervhane i det hela och hunden som hoppade på Tiili släpper henne och koncentrerar sig på den andra hanen. Tilli blev lite upprörd och ville inte komma till mig med en gång men när hon väl kom och jag kopplade henne så lungnade hon sig och när vi sen la om platsen var hon lite orolig men låg ändå lugnt. Budföringen gick bra, men när hon kom till mottaagaren så la hon sig ner av någon underlig anledning. Tyckte väl att mottagern var så otäck så hon la sig ner för att slippa, kanske. Ja, ja, nu är det spår på onsdag men hon brukar inte ha några bekymmer med att spåra så det är jag inte orolig för. Känns bra helt enklet!

Nu ska vi sova. Natti natti//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0