Ösregn och 40-års kalas

Igår hade falbygdens brukshundsklubb söktävling och som vanligt hade de dåligt med folk som hjälpte till så jag ställde, som vanligt, upp. Tyvärr var inte vädergudarna med mig igår och jag fick stå en hel dag i ösregnet på plan och skriva. Kan säga att det inte var någon höjdare. Dyngsur och kall blev man! Men jag fick ett jättebra tips från Zathungens kennelmamma om träning på spårupptag som jag genast ska pröva. Tror det funkar riktigt bra på min hund, så det tackar jag så hemskt mycket för!

Rogers syrra har fyllt 40 så igår var vi på kalas i Tidaholm hos lidisarna. God mat och trevliga människor blev vi bjudna på, även detta tackar vi så hemskt mycket för! Det blev en trevlig kväll, men tyvärr ville inte Jonathan slappna av riktigt så vi åkte ganska tidigt. Kompenserar med en fika snart!


Usch, vad tiden går. Nu får jag nog slänga mig i bingen! Natti natti //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0