Plutten...

...börjar bli stor, och tung. Jag känner att min rygg inte riktigt hinner med i samma takt som Jonathan växer just nu. Har fruktansvärt ont. Vilket dessutom påverkar mitt humör känner jag. Man vill ju gärna bära på honom oxå, men jag kan verkligen inte. Det känns som jag kommer gå av när jag lägger mig på kvällen och rätar ut min stackars rygg. Dessutom sover jag dåligt just nu. Om det beror att jag har ont eller nåt annat vet jag inte riktigt. Vad jag däremot vet är att jag ALDRIG kommer sätta mig på en sån där som bits i fram, sparkas i bak och är hal på mitten ;-) Och oavsett hur ont jag har i ryggen så ångrar jag aldrig att Jonathan kom till världen! Älskar den lille filuren!

//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0