Tandläkaren

Jag har varit hos tandläkaren och lagat en tand idag, igen. Känns som det här aldrig tar slut. Men idag var jag tvungen att fråga hur många tänder till som skulle lagas och till min stora glädje svarar hon: EN! Gud vad skönt. Nu ser man en ände på eländet ;-) Kan ni tro att jag ska sköta min tänder bättre?! Ja, banne mig. Nu är det skärpning som gäller!

Var på klubben igår och trängdes med alla andra som var där ;-D De var oxå fyrfotade men hade vita rumpor och skuttade mest omkring nere vid skogen. Och som tur var så såg inte Tiili dem! Ja, det var jag och hararna alltså som var där. Inte ena människa så långt ögat kunde nå. Tränade väl i en timme ungefär sen tröttnade jag på att gå där själv i mörkret så jag åkte hem. Men träningen gick kanon i alla fall. Framåtsändandet är jag mycket mera konsekvent med nu och jag har börjat försöka få ut henne från hoppet så hon inte landar så himla nära. Sen tränade jag kryp. Håller på att träna in en ny krypteknik så det är TÅLAMOD som gäller där! Sen körde jag lite raka inkallningar då min kära hund vet precis vad som komma skall, med andra ord ett ställande på mitten, så hon springer såååå långsamt och så stannar hon, fast jag inget sagt. Så nu blir det inga mera ställanden i inkallningarna utan det tränar jag separat. Har ju sett världens snyggaste inkallning med ställande och blev så impad så nu tränar jag som bara den på att få till ett sånt snyggt med, så småning om! Har ju hela hösten och vintern på mig så jag ska nog få till allt som jag vill få till.

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och päsa lite efter maten.

Det regnar idag, usch! //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0