Agility

Idag har jag varit en sväng på Tomtens brukshundsklubb och kikat lite på deras agilitytävling de hade idag. Ingela och Mårten var oxå med och både jag och Ingela blev riktigt sugna på att tävla agility. Det är ju en rolig sport där man får använda massa hjälper, förutom godis och leksak så klart. Tiili är lite tränad i agility men jag har inte lagt ner nån vidare tid på denna sport då lydnad och spår varit "mina" grenar tidigare. Men nu känns det som det vore lite kul att i alla fall starta en gång i agility, bara för att ha gjort det med. Det tåls att fundera på i alla fall.

Idag är det inte samma vackra väder längre. Det är rätt varmt men solen har inte visat sig än och när vi var på agilityn regnade det på oss. Fast det känns som det inte gör så mycket nu när vi har haft så bra väder jättelänge. Lite regn har ju aldrig dödat nån.

Måste gratulera min syster och Luna till första Ex1:an oxå!! Grattis grattis grattis!!

På återseende senare //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0