Snö

Ja, det är sant. Det snöade som fan igår . Och jag som trodde våren hade kommit. Men nu när jag kom upp så sken solen igen , väldigt konstigt väder måste jag säga.

Igår var vi på babymassage igan. Denna gång fick vi massera benen, fötterna, magen och bröstkorgen . För varje gång vi är där så utökar vi så sista gången kommer vi massera hela kroppen. Tar inte allt på en gång för det orkar inte dem små. Men vi hade mysigt i alla fall. Och innan man börjar massera ska man ta upp sina nakenfisar i famnen, som gjort att bli kissad på, vilket naturligtvis hände mig igår, igen . Det hände förra veckan med. De andra mammorna sa att nu har du väl ombyte med dig för han kissade ju på dig förra veckan med. Hm, ja, tredje gången gillt nästa gång då sa jag . Fick åka hem till mamma och låna en tröja sen för vi skulle vidare på en föreläsning på eftermiddagen och det är ju inte så trevligt att gå med en nerkissad tröja .

Nu ska jag gå och bada lilleman. Höres senare!

//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0