Vår?

Kan man verkligen lita på att våren är här nu ? Solen har visat sig varenda dag det senaste och det känns riktigt i luften att det är vår, men man kan ju inte vara säker. Rätt som det är så kommer det snö igen, det skulle inte förvåna mig alls. Men nu njuter jag av vädret i alla fall.

Har inte skrivit så mycket det senaste men det blir så när man har bebis som ska underhållas och dessutom en hund som snart ska tävlas med .

Igår var jag med syrran hos tatueraren. Hon hade beställt tid för att tatuera in sin katt Luna. Och oj vad bra det blev !! Tog lite bilder.

image109
Snart färdig...
image110
Så här såg orginalbilden ut...
image111
...och så här blev resultatet!
image112

Är riktigt avundsjuk måste jag säga! Den blev så jävla bra! Blir ju inte mindre sugen på att tatuera en till nu. Har redan tre, men det lär nog bli fler när jag har råd .

Nä, nu ska jag slänga mig i duschen //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0