Vårkänslor

Man kan inte få annat än vårkänslor när solen skiner och det är över 10 grader varmt i skuggan! Hade inte tänkt åka till stan idag men när jag fick syn på det vackra vädret började det spritta i kroppen och då måste jag ut och hitta på saker. Käkade lunch med Roger och sen åkte jag upp till stan och vandrade runt lite med Gösta. Sen fikade jag med Ulla-Britt ett par timmar, till Roger slutade jobbet. Jag och Roger åkte och handlade lite och sen kunde jag ju givetvis inte hålla mig från klubben. När det är så fint väder så kan jag bara inte låta bli att träna. Och jag tränade ganska mycket idag faktiskt. Lyckades nästan träna in apporteringen med dirrigering idag! Det är inte dåligt det! Det är så roligt att träna igen nu när jag inte är jättetjock utan orkar röra mig! Och när jag dessutom har snälla kompisar som tar hand om Jonathan går det riktigt bra att träna!

Men nu är det sängen som gäller...skriver mer imorgon!

Natti //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0