Babysim

Nu har jag anmält mig och Jonathan till babysim. Det ska bli kul att pröva på och få göra nåt som han verkligen tycker är roligt! Han älskar att bada och plaskar som baraden när vi badar i baljan hemma så jag hoppas verkligen att han även kommer att gilla det här!

På onsdag ska vi hämta hans nya vagn och bilstol oxå. Vi gjorde två flugor på smällen och köpte båda två på en gång. Vagnen blev en emmaljunga -09 och stolen blev en brio som dem har kampanj på nu i veckan. Det blir mycket pengar på en gång, men då är det gjort sen!

Nu ska jag slänga mig i duschem, ska iväg om en stund till Tidaholm för att äta lunch ihop med mamma!

//Malin

Ps. Nu har jag fått någolunda haj på programmet photoshop! Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0