Tidaholm och R.I.P

Jo, det blev en resa till Tidaholm idag på förmiddagen. Jag och mamma käkade på hotellet och sen gick jag en sväng på stan och handlade lite grejor till Jonathan. Han somnade till slut i vagnen och då gick jag och hämtade hundarna och gick en sväng med dem i Tidaholm oxå. Det var riktigt jobbigt för Tiili att gå där för det är vatten överallt. Är det inte ån man korsar så går man förbi en fontän :-D När vi hade promenerat färdigt fick hon gå i och bada lite. Gösta gick i lite med, men mest för att dricka och för att svalka sig. Tiili ville helst komma lös så hon kunde simma efter änderna och jaga dem lite.
Tiili illglor på änderna!

Båda spanar ut i vattnet

Oj, där borta hände det nåt!


Jag avslutar detta blogginlägget med nåt rtåkigt. Min syster ringde mig precis och berättade att Maria Geidvall tagit livet av sig. Maria hade en halvbror till min rottistik Stumpan och har gått kurs hos mig med den så jag kände henne rätt så väl. Lånade hennes bil en gång när jag skulle åka bort och jag inte hade någon bil till mitt förfogande. I fredags kväll, 22/8-08, tog hon sitt liv! R.I.P

//Malin

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Malin! Tack, ja jag tycker att hon är bedårande min lilla Chillie :) Din vovve är väldigt fin hon också! :) Antar att det inte är din staff som är på bilden? Mest kort på schäfern..? kram/Anna

2008-09-05 @ 15:51:23
URL: http://chilli.doggyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0