Tränat

Idag har jag och Tiili varit och tränat på klubben för första gången på lääänge! Vi ska va med på KM:et i bruks om två veckor så det kanske kan va bra att träna lite inför det ;-D Hon kan ju alla momenten och så men i och med att vi inte träat på allvar på länge så brukar det vara bra att köra igenom allt innan så hon är med på vad som händer och en annen får lite påminnelser oxå. Men, som vanligt, så går hon som en klocka och sköter sig exemplarsikt! Så stolt över min lilla kicka så!

Nu ska jag hoppa i säng. Är så jävla trött. Och imorgon blir jag och Roger ägare till en "ny" bil. En peugeot 307 sw! Så fin så! Får väl slänga in en bild på den sen så ni får se ;-D

Natti natti//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0