Feberfri

Idag när vi gick upp jag och Jonathan så tog jag tempen på honom, trots att jag kände direkt när jag tog i honom att det säkert inte var nåt. Och precis som jag trodde så hade han ingen feber. Så skönt! Hoppas det håller sig nu och att han får vara feberfri. Nu ska vi faktiskt, efter ett par dagar hemma och inomhus åka in till stan, till Ingela och hälsa på. Det var ett tag sen nu och när man suttit hemma själv i flera dagar blir man rätt uttråkad och vad passar bättre då än att åka till sin roliga och trevliga väninna i stan!?
Jonathan ska få lite mat först här nu sen ska vi ge oss av. Senare ikväll ska jag berätta nåt otroligt som hände här på förmiddagen, men det får bli först då.

På återseende//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0