Kalas och läger

Ja, nu blev det så där igen, att jag inte skrivit på länge. Men så är det när man är en aktiv mamma ;-)

Jag har fyllt år sen jag skrev sist. Den 30/6 fyllde jag 25 år! Så nu fyller jag inte år mer då, ha ha. Den 28/6 hade jag lite kalas för att fira att jag blivit gammal. Hade inget särskilt utan bara lite pastasallad och hemgjord tårta och bjöd bara de allra närmaste. Tyckte det räckte så. Hade ju så himla stort på Jonathans dop så nu sa vi att vi inte orkade med ett stort kalas till. Vi blev sammanlagt 16 personer, och det var ungefär så många som vi fick plats hemma. Fick massa fina presenter och tog massa fina bilder. Några av dem kommer här, resten får ni titta på, på hemsidan.

Den fina tårtan!
 
Och dem fina presenterna!

Den 29/6-3/7 hade Berit Björk ordnat hundläger på Tånga hed i Vårgårda och detta fick jag i present av svärmor. Massa hundträning blev det och vi hade jätteroligt! Vi har varit både i skogen och på plan och tränat och fått massa bra tips av både instruktörerna och lägerkompisarna. Jag är så otroligt tacksam för detta och vill tacka alla för hjälpen både med min träning och med passning av Jonathan. Det hade aldrig funkat att träna hund om jag inte haft ett STOOORT gäng kompisar som ställt upp med Jonathan! Tack alla för dessa otroligt trevliga dagar!!! Givetvis var kameran med även här och det blev hur mycket bilder som helst, men det kommer bara några här, resten får ni kika på, på hemsidan!
Bertil Tibblins schäfer

Patrik figgar för Berits hund Icy

Anna Lindelöfs hund Dagny

Anna och Jonathan

Jonathan sover i vagnen i skogen medans vi tränar sök


Nu är det dags för lite frukost! På återseende!

//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0