Tiden går fort

Ja, annat kan man inte säga i alla fall. Den har gått så fort att jag glömt bort Tiilis 3-års dag. Hon fyllde 3 år i söndags den 20/7.
Grattis till henne och alla syskonen Emil, Elvis, Eddie, Essa, Extra, Ess, Ettan och Exxa!!

Och min lille gosse bara växer och växer. Speciellt nu när vi börjat med tillägg och slutat amma. Han hade gått upp så lite i vikt när vi var på BVC sist så sköterskan tyckte jag skulle komplitera med flaskan, det resulterade i att han inte ville ta bröstet mera. Men istället så äter han som en häst och känns redan mycket tyngre :-D Skönt att allt är bra och att han numera lägger på sig det han ska!

Nu ska han ha mat, senska jag hänga tvätt och resterande utav dagen blir ute i trädgården i det vackra vädret!

Ha det//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0