Länge sen!

Ja, nu var det visst ett bra tag sen jag skrev något här. Kanske dags att uppdatera lite då ;-) Tiden bara flyger iväg och det har hänt massor, men jag får göra en sanbbuppdatering. 

Barbies drenage är taget och såret har läkt så fint så! Skönt! Nu får vi vara extra försiktiga så hon inte smiter ut igen!

Midsommar har det visst varit oxå! Detta firade vi hemma hos min mor och far på dagen och på kvällen var vi hemma hos oss och grillade och spelade spel med syrran och hennes man. Några bilder: (fler bilder finns på hemsidan)



På midsommardagen var jag och tränade sök med Tiili för första gången. Det gick skitbra!!! Hon är nog född till sökhund tror jag! Så nu är man ju hur sugen som helst på att tävla i det oxå ;-D

I måndags var jag på klubben och tränade en sväng. Har knappt inte varit där sen jag blev påhoppad så det kändes lite konstigt faktiskt. Det var skitväder men träningen gick kanon och dessutom kom en kompis fram och var arg för påhoppet på både min hund och mig och tyckte det var roligt att se mig igen! Sånt känns verkligen roligt måste jag säga. Tack alla som har stöttat mig i detta! Sånt uppskattas verkligen!

Nu ska jag snart iväg och gå tipspromenad! Ha det bäst!

Väntar på solen...//Malin 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0