Övertalad

Hundklubben hade ringt igårkväll, men inte lämnat nåt meddelande. Hm, tänkte jag vad vill dem nu då? Med nationaldagen i tankarna så hade jag mina aningar när kompisen från klubben ringde idag på morgonen. De hade jättedåligt med hundar inför uppvisningen imorgon och övertalade mig att va med. MEN, endast för att det var hon som frågade, annars hade jag aldrig varit med. Så nu ska vi visa lite lydnad och agility imorgon.

Sitter och väntar på sotaren nu och sen ska jag in till tandläkaren och fortsätta laga en tand som vi påbörjade förra gången. Inte nåt kul i den här värmen kan jag säga!

Avslutar med en fin bild!

Sussar sött på farmors gräsmatta!

//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0