Slött

Just nu, när vädret blev sämre igen, känns det som orken tog slut. Vi har varit ute hela dagarna i det vackra och varma vädret och grejat stup i kvarten så nu när det blev lite kyligt känns det som att det är skönt faktiskt, för nu kan man ta det lite lugnt ett tag kanske. Jag tror att när man är igång hela tiden, och har igång hjärnan hela tiden, så blir man väldigt trött. Jonathan har somnat så bra på kvällarna nu det sista, vilket i och för sig är skönt, men jag som är världens mest morgontrötta människa får ju inte sova på morgonen nu istället. Men å andra sidan så får jag och Roger mycket tid för oss själva på kvällarna vilket man oxå uppskattar massor! Hm, känner mig lite kluven faktiskt ;-)

Häromdagen grävde vi ju upp vårat ena land, detta la jag igen igår med kalkstensplattor. Blev superbra! Kommer bilder på detta så småning om, det lovar jag.

Men här kommer lite härliga sommarbilder på hundar, katter och Jonathan! Kika och njut...och kommentera gärna sedan mitt inlägg, det uppskattas alltid!

Gösta ute i sommarsolen!

Tiili har rullat ihop sig på en matta ute på altanen

Jonathan tycker det är jätteskönt att va "naken" ute i skuggan

Här ligger han på altanen och filurar

Duchess passar på att förbättra solbrännan lite ;-)

//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0