Vaaarmt!

Ja, nu är väl sommaren här och så blir det väl som det blev förra sommaren. En tidig sommar med värme och resten av sommaren regnade bort! Jag tror det kommer bli så. Men jag tycker det är lite väl varmt nu. Det skulle räcka med ca 20 grader i skuggan, tycker jag. Nu har det varti 25 grader i skuggan de senaste dagarna och den värmen ska fortsätta och jag tror jag får solsting! Det är lite för varmt för min smak. Och Jonathan som har haft prickar förut som vi kämpade bort får nu nya prickar. Han tycker nog inte heller om den här värmen riktigt. Men men, nu ska vi inte klaga när vi har så fint väder ;-)

Var på klubben en kortsväng igår, men det blev mest kaffedrickande faktiskt. Jag gjorde några moment med Tiili men hon var så flärpig och störig av värmen, hon har inte ont av värmen men hon kan bli lite knasig av den, så jag drack lite kaffe och sen åkte jag hem. Även om hon orkar i värmen så gör inte jag det så det blir inget bra av träningen i alla fall, då är det lika bra att låta bli!

Nu ska jag gå och väcka lillemannen för vi ska åka till BVC för vägning och mätning. Avslutar med några fina bilder jag och pappa tagit med pappas kamera!

Som synes är dem inta tagna igår ;-D



Min gamla hund Stumpan, som numera ägs av mamma och pappa!

Här har pappa fångat lite ansiktsuttryck i det vackra vädret!


På återseende! //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0