Blomma

Igår var Jonathan hos mamma på kvällen för Roger var och bowlade och jag var på klubben och tränade. När jag kom dit så var Ingela och Humlan där redan och innan jag tog ut Tiili sa hon att hon hade nåt till mig. Hon, Annica och Mollan hade köpt en blomma till mig och gratulerade till klubbmästartiteln! Är dem inte för söta?! Tack snälla ni, det värmde!
Träningen gick kanon, som vanligt nu känns det som. Om det fortsätter att gå så här bra med framåtsändandet så kan jag lugnt starta högre till våren. Nu måste jag bara komma igång ordentligt med spåren och spåupptagen. Har börjat lite men inte direkt på allvar. Men älgjakten kommer ju igång här snart och då vågar ingen ge sig ut i skogen. Får försöka hinna så mycket som möjligt innan dess.

Har mammatid tidigt idag så nu blir det kaffe!

//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0