Falköpings tidning

Mm, nu är jag och Tiili kändisar i Falköping. Vi var nämligen med i Falköpings tidning idag. Kul. Fast det hade vi inte varit om det vart för Tomtens BK. Det var ju dem som fotade oss och fixade in oss i tidningen. Det tackar vi för! Ulla-Britt hade fixat ihop en kul grej med bilden från tidningen och satt upp i klubbstugan oxå. Det tackar vi oxå för!

Var på vårdcentralen idag, som sagt, och lät min axel undersökas. Läkaren konstaterade att jag har en inflammation i leden som sitter mellan nyckelbenet och skulderbladet i axeln. Kan säga att det gör ONT! Och så sa han att bästa botmedlet är kortisonspruta, så det fick det bli, och DET kan jag säga att det gjorde ännu ondare! Men jag tror han prickade rätt för nu värker det som satan i hela axeln, upp i nacken, ner i skulderbladet och ut i armbågen och dem säger att det ska göra ont när kortisonet värkar. Så jag hoppas verkligen att det är så och att det går över om nån dag för det är INTE roligt!

Var ändå på klubben en sväng på kvällen och tränade framåtsändande. Gick riktigt bra och hon snappar mer och mer. Nu börjar vi sätta ihop det och hon börjar förstå hur det hela ska se ut. Hon är riktigt smart min lilla tjej! Hjälpte Ulla-Britt lite oxå då hon ska starta lkl 1 på lördag. Går Ross så bra som han gjorde idag så kommer det inte bli några problem med att få en etta men man vet ju aldrig med honom, han är lite busig just nu så allt kan hända ;-) Vi håller tummarna i alla fall!

Nu är det soffan och tv:n som gäller resten av kvällen.

God natt //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0